لطفا چند لحظه صبر کنید .

مناسبت روز
حدیث
مناسبت سال
شعار
آمار سایت
  • آنلاین : 19
  • امروز : 114
  • دیروز : 10814
  • این ماه : 12944
  • ماه گذشته : 5536
  • بازدید کل : 741642
نظرسنجی
تعداد آراء : 23
به خدمات ارائه شده توسط مدیریت امور عشایر در سال 1402 چه امتیازی می دهید؟
آرشیو اخبار

/
 
تقدیر سخنگوی فراکسیون کشاورزی پویا و امور عشایر مجلس شورای اسلامی از مدیریت امورعشایر استان بوشهر (9-3-1404)

قهرمانان بی‌نام و نشان؛ از ایل تا اسکله/ روایتی از آبرسانان عشایر در خط مقدم آتش در بندر شهید رجایی (16-2-1404)

نگاه دولت به آموزش عشایری هم سرمایه‌گذاری برای آینده است (11-2-1404)

پیام تبریک مدیرامورعشایر استان بوشهر به مناسبت روز ملی شوراها (9-2-1404)

اعزام 4 دستگاه تانکرآبرسانی سیارامورعشایر استان بوشهر به بندر شهید رجائی هرمزگان (7-2-1404)

خدمات رسانی به عشایر استان بوشهر عادلانه است (24-1-1404)

اولین نشست شورای عشایری استان بوشهر 1404 (6-1-1404)

صنایع دستی عشایر استان بوشهر دارای نشان جهانی است (6-1-1404)

تلاش برای حل مشکلات عشایر (6-1-1404)

اولین ماموریت استانی سال ۱۴۰۴ سرپرست سازمان امور عشایر ایران، از سفر به بوشهر آغاز شد (5-1-1404)

تاریخ درج: 1380/10/1    /  شماره خبر: 940   /  تعداد نظرات: 0
 ارسال به دیگران        چاپ خبر
   

فناوری اطلاعات

میز خدمت الکترونیک


 

 

به استناد بند 2 ماده (18) و در اجرای ماده (17) تصویب‌نامه شورای عالی اداری با عنوان "حقوق شهروندی در نظام اداری" به شماره 1127128 مورخ 1395/12/28  و به‌منظور  ارائه خدمات به‌موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع و همچنین ارتقاء رضایت‌مندی آنان از عملکرد دستگاه‌های اجرایی، آن دسته از دستگاه‌های اجرایی (اعم از ملی و استانی) که عهده‌دار ارائه خدمات به مردم هستند، کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند اقدامات زیر را انجام دهند:

 

1. به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب‌رجوع، نسبت به استقرار میز خدمت در قالب میز خدمت الکترونیکی حداکثر طی مدت یک سال و میز خدمت حضوری حداکثر طی مدت 6 ماه از زمان ابلاغ این دستورالعمل در چهارچوب ذیل اقدام نمایند:

الف: میز خدمت الکترونیکی تحت سامانه‌ای الکترونیکی و قابل‌دسترس از طریق وب و دستگاه‌های ارتباطی قابل‌حمل هوشمند با قابلیت‌های ذیل:

اطلاع‌رسانی شفاف در مورد هر یک از خدمات ارائه‌شده در میز خدمت الکترونیکی و میز خدمت حضوری شامل مراحل گردش کار، مستندات موردنیاز، قوانین و مقررات، سؤالات متداول، مدت‌زمان انجام خدمت، هزینه‌های موردنیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایت و پیگیری و مسئول اصلی ارائه خدمت.

امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب‌رجوع در قالب فرم‌های الکترونیکی و بارگذاری و ارسال. الکترونیکی مدارک و مستندات موردنیاز برای دریافت خدمت توسط ارباب‌رجوع.

انجام کلیه استعلامات و انجام فرآیندهای بین دستگاهی موردنیاز برای ارائه خدمت.

قابلیت ارائه و تحویل خدمت به ارباب‌رجوع به‌صورت الکترونیکی.

ارائه کد رهگیری منحصربه‌فرد به درخواست خدمت به‌منظور ردگیری مراحل اجرای فرآیند پردازش درخواست خدمت و بازیابی و رجوع به سوابق اطلاعات خدمت ارائه‌شده.

امکان ارسال پیامک به‌منظور اطلاع‌رسانی مراحل  پردازش درخواست خدمت به ارباب‌رجوع.

نظرسنجی الکترونیکی از ارباب‌رجوع در ارتباط با کیفیت خدمات ارائه‌شده در میز خدمت.

 

 

به موجب این دستورالعمل، عشایر گرامی می توانند با ورود به سایت خدمات الکترونیک، درخواست خود را در بخش خدمات ثبت و نتیجه را نیز از بخش پیگیری همان وب سایت دریافت نمایند.

 



نظرات بینندگان انتشار یافته: 0 در انتظار بررسی: 0



فرم ارسال نظرات

نام:
ایمیل:
نظرات:
کد امنیتی:

پیوست ها