لطفا چند لحظه صبر کنید .

مناسبت روز
سیدحسن نصرالله
مناسبت سال
س
آمار سایت
  • آنلاین : 4
  • امروز : 43
  • دیروز : 176
  • این ماه : 6492
  • ماه گذشته : 7832
  • بازدید کل : 681986
نظرسنجی
تعداد آراء : 9
به خدمات ارائه شده توسط مدیریت امور عشایر در سال 1402 چه امتیازی می دهید؟
تاریخ درج: 1403/7/20    /  شماره خبر: 1000   /  تعداد نظرات: 0
 ارسال به دیگران        چاپ خبر
   

روابط عمومی

کسب بالاترین نشان ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی توسط سازمان امور عشایر ایران

سازمان امور عشایر ایران موفق به کسب "بالاترین نشان جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی" در سال جاری شد.
 

به گزارش روابط عمومی مدیریت امورعشایر استان بوشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، امسال سازمان امور عشایر ایران تقدیرنامه چهار ستاره "بالاترین نشان جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی" را از آن خود کند.

 یازدهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی و مراسم معرفی و تقدیر از برترین های آموزش و یادگیری منابع انسانی کشور با حضور مسئولین و مدیران دستگاه ها و نهادهای کشوری در تهران برگزار شد. در این مراسم "بالاترین نشان جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی" به شایان نادری رئیس سازمان امور عشایر ایران اهدا شد.

امسال فرآیند ثبت نام  از دی ماه سال 1402  آغاز شده بود و ارزیابی، نظارت و پایش جامع شرکت کنندگان در طول 10 ماه توسط  ارزیابان و تیم های نظارتی انجام و یازدهمین دوره آن در روزهای 16 و 17 مهرماه برگزار شد.

 

معرفی جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی

انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران در سال ۱۳۹۱ با الگوبرداری از کشورهای موفق دنیا و دعوت از فرهیختگان، اساتید دانشگاهی، خبرگان صنعت و مطلعین کلیدی؛ مدل تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی را با هدف شناسایی بهترین تجارب، انتخاب و تقدیر از سازمان های برتر و نهادینه سازی فرهنگ نوآوری، یادگیری و بهبود مستمر در حوزه آموزش کارکنان طراحی و تدوین کرده است.

تا کنون این فرآیند یازده سال در سال 1392 تا 1403 اجرا و از سازمان های برتر در کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه های انسانی تقدیر شده است این مدل بر مبنای پنج اصل بنیادی توسعه یافته و در سه بخش توانمندسازها، فرایندها و نتایج و در سه سطح گواهینامه، تقدیرنامه (دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره) و تندیس (بلورین، سیمین و زرین) و در ده طبقه طراحی شده است. این مدل دارای 9 معیار و 27 زیرمعیار است و با استفاده از منطق امتیازدهی رادار و بر روی بازه امتیازی 1000 ارزیابی می شود.

جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی، نشانی است که هر سال به برترین تلاش‌ها، اقدامات و دستاوردهای سازمان‌های مختلف در حوزه آموزش و توسعه کارکنان اعطا می‌شود. همه دستگاه ها، نهادها و سازمان‌های متعهد به مفاهیم تعالی و علاقه‌مند به مشارکت در فضای تعامل و یادگیری در عرصه آموزش و توسعه منابع انسانی می‌توانند داوطلب شرکت در این جایزه باشند.

 

اهداف مدل ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی

  • توسعه شبکه تعامل سازمان­ های ایرانی در عرصه آموزش و توسعه منابع انسانی و امکان تبادل و اشاعه تجارب موفق،
  • ترویج فرهنگ خودارزیابی در میان فعالین عرصه آموزش و توسعه منابع انسانی و شناخت نقاط قوت و زمینه­ هایی قابل بهبود این حوزه،
  • شناسایی، انتخاب و تقدیر از سازمان­های برتر در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی،
  • توسعه و نهادینه ­سازی یک رهیافت معتبر و سازمان­ یافته، همخوان با بوم­ اقلیم سازمان­ های ایرانی با هدف اندازه­ گیری، ارزیابی و بهینه­ کاوی فرایندها و فعالیت­ های حوزه آموزش و توسعه،
  • آموزش و ترویج مفاهیم سرآمدی و کیفیت به مدیران و فعالین حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی در سازمان­ های ایرانی. 
  •  

 



نظرات بینندگان انتشار یافته: 0 در انتظار بررسی: 0



فرم ارسال نظرات

نام:
ایمیل:
نظرات:
کد امنیتی:

پیوست ها